2. mai 2012

Skråtak

Det var ikke lett å finne en god løsning i forhold til listing av skråtaket i spisestuen. Her hadde vi jo et utgangspunkt hvor skråen på det påbygde taket faktisk starter nedenfor det vanlige taket, så det var ikke gitt at dette skulle bli vakkert, for å si det sånn. Men jeg syns at vi, med gode tips fra snekkerne, har kommet frem til en ok løsning. Vi kunne ikke liste hele veien rundt, så på langsidene bruker vi kun akryl. Blir bra til slutt! ;)



I kjelleren skjer det ting! Der er grønne vegger med membran på badet, som skal fliselegges i dag. Og alle dørhull har blitt pimpet med karmer som venter på dører, som kommer når min kjære har byttet ut de han kjøpte 10 cm for høye ;)

Ellers så gledes det over blå himmel og sol i Haugesund om dagen. Kjenner det gjør godt for både kropp og sinn. Jeg gleder meg til Albir på lørdag. Og vi har bestilt billetter til Island i sommer. Joda, vi har fremdeles en leilighet som skal bygges, skrekk og gru, men nå prøver jeg i hodet mitt å ignorere akkurat den lille detaljen og tenke på litt mer positive ting ;) Viktig å (prøve og) slappe av inn i mellom!

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...