24. okt. 2010

Julestemning enda?


Vet mange føler det er tidlig å begynne å snakke jul nå, men er det egentlig det? Den sniker seg innpå oss fortere enn vi aner, og butikkene er langt på vei med forberedelsene for lenge siden! Vi har faktisk begynt å kjøpe inn litt julegaver, og jeg innbiller meg at i år skal det gå bra det her...

Se her, vi var innom Merete på Christiania Glasmagasin før helga, og der fant jeg masse  "nye" pepperkakeformer. KJEMPEFINE! Nå har det seg sånn at jeg bruker å kjøpe noen nye former hvert år, og siden min kjære var med akkurat denne dagen, og han mener vi har mer enn nok sånt fra før, så nøyde jeg meg med "bare" 4 stykker. Men se så søte da! Jeg fikk med meg et eple, en engel, en fot (!), og et juletre hjem ♥


Vi investerte også i årets første boks med nydelige pepperkaker ♥
Jeg var herved såpass inspirert at jeg fikk lyst til å ta litt bilder med julestemning...smilte for meg selv da jeg skjønte at jeg kunne ta frem kjøkkenhåndklær med julemotiv med god samvittighet :)

Nå gleder jeg meg faktisk til jeg kan kjøpe en boks med ferdig pepperkakedeig, og late som jeg er en eksemplarisk forstadsfrue og husmor, mens jeg trykker ut "hjemmebakte pepperkaker" (legg merke til ordspråket) til den store gullmedaljen...da er det
jul i lyckliga gatan!


Men jeg vet, klok av skade, at jeg kommer til å stresse like mye i år med disse gavene, og denne julepyntingen, og husvask, og kjøp av juletre...spiller ingen rolle hva jeg prøver på, det skjærer seg alltid!

Jeg er bare realistisk...altså en optimist
med livserfaring ;)

post signature

1 kommentar:

Lina sa...

Boksene var jo kjempefine! Men en pepperkakefot??? Har det noe med at Jesus vaska føttene til disiplene? Var ikke det i påska?
Hmmm... Jaja, godt å være tidlig ute! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...