19. des. 2010

Oppdatering på juleforberedelsene


Akkurat nå holder vi på med å pynte til jul i heimen :)) Det blir så fint! Men kom på at jeg har forsømt bloggen kraftig i den siste tiden, så får inn et lite innlegg i mellom slagene her...

Må ta med et lite stemningsbilde fra lekestua oppi fengselsbakken, som gjengen pyntet til jul mens jeg var i Trøndelag.
Utrolig koselig å komme hjem til :)


Jeg kom også hjem til en spisestue hvor mannen hadde fått på de nye stoltrekkene...du er så flink kjære!


Og en dag kom han hjem med denne kjempefine blomsten til meg. Jeg har ingen anelse hva den heter, men den lukter helt herlig!
Og sjekk ut den fine krukka da...ELSK



Julegavene har begynt å ankomme...og det liker vi jo godt! :))


Julepynten er på plass, juledukene er funnet frem (...i flertall ja - må ha noen klare til å bytte med når uhellene skjer), og treet er på vei opp "as we speak". Så jeg er på vei ned for å pynte nå, og det er jo såååå koooos! Når juletreet er på plass, da kommer
virkelig julestemningen for min del.

Gleder meg til å vise dere bilder av vårt hjem i julerus

post signature

2 kommentarer:

Henriette sa...

Å kos!! Kjempefin blomst og nydelig krukke. Lurer på om det kan være en svibel/hyacinth? Klem H

Helena sa...

Steminingsfulle bilder :)
Blomsten heter svibel :) Nydelig! Jeg har huset fult av amarylis og svibler... de er jul i hver lille blomst!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...