28. des. 2010

Julekos ♥


Hei folkens! Romjula er her, og dette er jo en ren nytelse. Masse god mat, myyye snop, kjekke filmer, og kos med familie og venner. Vi er ikke lei av jula enda vel, så jeg må legge ut litt julekos på bloggen også...

Kjæresten kom hjem med en pose Apotekets Fløtemandler til meg før jul, så sinnsykt godt!


Mannen har hatt disse "lys-nissene" i all evighet,
så de må vi alltid finne en plass til :)


Og den fine julekurven på bordet har min kjære kjøpt til meg. De er søte mennene, når de finner på sånt helt uten på egen hånd :)


Siste søndag i advent...


Nissefar og nissemor passer på :)


Pepperkakebaking :)

Ungene pynter juletre.


Se så fint det ble! Buddy ligger og koser seg i varmen foran peisen...


Pakkene på plass under treet på lille julaften.
Og julestrømper må man ha...


Buddy fikk også pakke...og den lukta godt! ;)


Forøvrig så må jeg innrømme at jeg føler meg mer som en godt stappa julegris etter all god mat og snoperi! Sånn sett er det helt greit at det er jul bare én gang i året. Forøvrig så blir det såpass mye med jula, den er litt tung å fordøye på mange måter egentlig, så man trenger kanskje et år for å begynne å glede seg til neste runde? ;)

Men jeg koser meg, og det skal jeg gjøre til neste år også 
Nå er det bare å begynne å glede seg til nyttårsmiddagen, raketter, nyttårsforsett, og så kan man videre se frem imot et Godt Nytt År med nye spennende begivenheter i livet :)

Ønsker dere alle en fortsatt fin romjul,
Et Riktig Godt Nytt År!


post signature

2 kommentarer:

Helena sa...

Kjekt å se at dere har hatt en koselig jul med mye deilig julemat og julesnop.
Takker for det gamle året og gleder meg til å følge med i bloggen også i 2011.

Godt nytt år :)

Henriette sa...

Godt nyttår snupp! Og takk for det gamle! :) 2011 blir et spennende år, og jeg gleder meg til å følge med videre! Klem! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...