9. des. 2010

Julebrus nr.1


Jeg er tilbake i Haugesund, og kreftene begynner å komme seg etter "turnéen" til Trøndelag :)

Vil benytte anledningen i kveld til å takke den som måtte være ansvarlig for at det endelig har dukket opp Dahls Julebrus i butikk her i Haugesund by. Har vanskelig for å tro at det skjedde bare pga maset mitt i fjor ;)

Men du og du, for en glede!!


Det var handleturen sin det, 3 kasser julebrus, og 
én ensom liter melk på toppen ;)


Da blir det jammen jul likevel da

Begynner å bli mer og mer julestemning i heimen her også. Mannen var så snill å vaske hele huset mens jeg var ute på tur, og julegavene strømmer på etterhvert :) Har tatt litt stemningsbilder jeg skal vise dere siden.

På gjensyn!!

post signature

3 kommentarer:

Hilde sa...

Fantastisk!!! Jeg velger å tro at det var DIN forespørsel som gjorde susen ;) God jul, snuppa - og nyt den EKTE julebrusen!!!!! <3

Anonym sa...

Hei:) Hvor har du fått kjøpt dahls julebrus?

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Jeg har fått kjøpt Dahls julebrus på Meny Karmsundsgata :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...