12. des. 2010

Litt varme til vinters :)


Jeg har fått tilsendt bilder av lille Chico som har fått sin første genser i posten. Mamma Reidun syntes han kunne behøve en, siden han er temmelig pysete i kulden. Så da sendte jeg gladelig genser gårde til dem. Og det er alltid kjekt å få bilder i ettertid av de små, og det ser ut til at han syns det var gøy med pakke, i hvert fall det å åpne den. Han ser ikke like fornøyd ut med å få den på sånn til å begynne med - som dere kan se selv av bildene ;) Men vi får trøste oss med at han setter nok stor pris på den ekstra varmen i minusgradene, den lille tassen!





I dag har vi (dvs jeg...) blitt ferdig med alt av julegaver og julebrev, så nå er det bare å shippe av gårde til Island, Trøndelag, Oslo og Ålesund. Herlig følelse! :)

Jeg begynner faktisk å leke med tanke på å ta ned resten av julepynten fra loftet i nær fremtid, bare så vi ka nyte av julekosen lengst mulig for en gangs skyld. Egentlig litt bortkasta å pynte først på lille julafte som vi har gjort tidligere...så gjenstår det å se
hva jeg faktisk får gjort da!

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...