14. mars 2012

Spennende!

Jeg gleder meg stort over samarbeidet i MS-forbundets region vest, som nå har ført til at vi gjennomfører en satsing på unge med MS. Dette har, etter litt frem og tilbake, resultert i at 20 unge fra regionen får muligheten til å reise til herlige Albir, Spania, i mai mnd.


Her blir det overnatting i 4 netter på Albir Playa Hotel & Spa.
Det ser ut som dette kan bli en fantastisk opplevelse!




Sommertemperaturer (for oss nordmenn) på 25 grader, kjekke aktiviteter, og godt selskap.


Flotte utearealer.


Svært innbydende SPA-avdeling.


Jeg nevner stikkord som bar, strandpromenade, soling på stranden, besøk i hotellets SPA-avdeling, seiltur, ettermmiddagsutflukt til Guadalest, shopping på La Marina med bowling eller gocart, Terra Mitica - Europas største fornøyelsespark, masse god mat og drikke i mellom slagene, og ikke minst: TOPP SELSKAP OG MASSE HYGGE!

Vi håper at denne turen kan gjøre folk godt, og sette standarden for den type samarbeid og støtte vi ønsker å bygge rundt hverandre, både på det personlige plan og organisasjonsmessig.

Denne turen vil være en plattform for mange kjekke samlinger i fremtiden, som forhåpentligvis vil bevisstgjøre lokalforeningenes aktivitet, vise at vi er der for de som trenger det. Vi bør alle være der for hverandre.

Jeg er så heldig at jeg fremdeles er "ung nok" til å få bli med på denne samlingen. Som ungkontakt i Haugaland MS-forening ser jeg virkelig frem til å bli kjent med mange nye, flotte mennesker. Jeg håper at vi samlet kan gi hverandre en opplevelse for livet, og opprette gode relasjoner som vi kan bygge videre på herfra og ut :)


post signature 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...