23. mars 2012

www.stonzwear.com

Jeg fikk et tips fra søstra mi om 40% på stonzwear.
Selv hadde jeg aldri tenkt tanken hadde det ikke vært for henne. Synes disse skoene ser litt merkelige ut, og de gir jo ingen støtte. Men kanskje er det bra for barna å utvikle styrke nok i beina til å holde seg oppe på egen hånd, uten å bli "spjelket"? Ikke vet jeg...


Jaja, jeg fant i hvert fall noen deler som kan gå for et sett, med lignende farger. Det var temmelig utplukket kan jeg love dere! Men det er jo utrolig søtt da, elsker designet :) Luen er brun med turkis blomst, mens skoene har svart i seg, men det går helt fint. Og det må da være utrolig praktisk å tre på ungen disse "tøflene" når hun skal ut og leke, og så bare spyle av de nå hun er ferdig. Liker tanken!

I kjelleren er alle gipsplater på plass i tak og vegger. I dag starter de med MDF-plater på vegger i soverommene og kjellerstuen. godt å se fremgang! Gleder meg veldig til vår del av kjelleren er såpass ferig at vi kan begynne å flytte ned møbler og unger til sine respektive rom, og få litt mer orden i kaoset ;)

Vi har strålende vær i Haugesund i dag, helt fantasisk. Lurer på om jeg skal teste ut terrassen for første gang når Lilletroll tar middagslur senere. Det er godt å se bare blå himmel og sol på alle kanter når du står opp, hele veien rundt boligen. Jeg tror vi kommer til å få det godt her oppe på toppen :)


post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...