28. mars 2012

Uvær betyr innekos

Skjønner at jeg må slutte å snakke om fint vær...
...i dag er det overskyet, tåke, vind og regn :/


Da er det godt vi koser oss inne i roteredet :)

Lilletroll syns det er stor stas med barne-TV.


Mens mamman gleder seg litt mer over tanken på at arbeiderne er godt i gang med plating av vegger i kjelleren. Halve kjellerstuen og rommet til guttene ble platet ferdig i går.


Ellers så fikk vi oss en uønsket overraskelse på søndag kveld, da vi plutselig hørte en knakende lyd ytterst i påbygget/spisestuen...og deretter sprakk det innerste glasset i et av de store vinduene ut mot hagen, med sprekker i alle retninger :/ Heldigvis var Førre Trevare innom oss i dag tidlig for å se på skadene og tape vinduet. Satser på at de får fikset det fort.

Vi føler med pappan som må stå ute og jobbe i dette været, og syns han er veldig flink som står på for at trimrommet skal bli ferdig. Nå holder han på og tetter under terrassen slik at vi får tett tak.

Jeg gleder meg over at vi kan begynne å tenke sånn smått på henting av trapp...tenk for en luksus det blir da, trapp ned til kjelleren! :))

I mellomtiden har jeg en masse å ta tak i her inne, mangler ikke på jobb...heller mangel på pågangsmot...får prøve å trylle frem litt. Men først har jeg ei lita ei som er veldig oppgitt over mamman sin, som ikke kommer springende med en gang hun roper. På tide med litt påfyll av mat tror jeg ;)

Ha en god dag!

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...