6. juni 2012

Fantastisk!

Jeg har fått bilder fra Hgsd :)





Vi har fått gelender på terrassene! Nå skal det bli en sann glede å ta med både Lilletroll og hundene ut i solen. Trenger ikke lenger å bygge en borg av møbler rundt ungen, eller være redd for at hundene skal hoppe ned og brekke noe eller stikke av ;)



Lilletroll og jeg er på besøk hos bestemor i Trøndelag denne uka. Startet med knall og fall allerede på besøk underveis hit, men tøffe jenter tåler sånt ;) Ungen er rar, hun lagde ikke en lyd da hun slo seg, så jeg reagerte ikke før jeg så panna hennes begynte å vokse! Men litt smeller må jeg vel bare venne meg til tanken på skjønner jeg :|





I dag fikk vi enda en gledelig nyhet fra Hgsd. Vi har fått barnehageplass! Vi har til og med fått plass der vi ønsket. Gangavstand fra der vi bor og gode greier. Dette blir bra for Lilletroll, men tungt for mora, som allerede blir hjemsøkt av onde tanker om at hun skal bli så knyttet til barnehagen og de som jobber der at hun glemmer meg! ;) Og for ikke å glemme på alle de "første gangene" jeg kommer til å gå glipp av! Men jeg vet hun kommer til å kose seg sånn i barnehagen, med lek, andre barn, utfordringer, læring og utvikling ❤

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...