27. juni 2012

Gjett hva dette er!




Jeg venter og venter, på sol og sommer. I mellomtiden får jeg bare glede meg over stilig design. Syns disse hagemøblene var geniale! Det ser i det minste sånn ut, så får vi bare håpe funksjonen er like god som bildene lover.

Så nå kan jeg vente videre, på både hagemøbler og sommeren.
Og i mellomtiden er det bare å begynne å glede seg til Islandsturen som er rett rundt hjørnet <3 Skal nyte den pausen fra kaoset som rår!


Nå i formiddag har jeg Get på besøk, for å sette opp to uttak i kjelleren til TV, i kjellerstua og på rommet til prinsesse tryll-tryll. I disse fotballtider (les: alltid?!) så kjenner jeg det skal bli godt å få TV'en oppe og gå der nede :)

Dette blir en hjemmedag, for etter tolv en gang (!) kommer en mann for å fikse kaffemaskinen vår, som har en lekkasje. Er bare glad han får ordnet det før han tar ferie jeg. Det spøkte en vending, for at den ikke skulle bli i orden før i august, og det hadde jo vært krise! ;)

- Anja -

Location:Hjemme <3

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...