14. juni 2012

Hurra!

Endelig fant jeg det dekselet jeg har siklet etter til min kjære iPad!


Jeg har så ofte sett det på nett, og aldri kommet så langt at jeg har fått somla meg til å bestille det selvfølgelig. Men i dag...



...på Clas Olson av alle butikker, der hang det! Bare ett igjen, og det stod det navnet mitt på. Det er rettog slett perfekt! Kraftig og stødig, med tykke permer, og tre ulike innstillinger på vinkling av skjermen. PLUSS at du kan velge selv om du vil sette brettet horisontalt eller vertikalt :)))





Og i tillegg så ser det veldig bra ut syns jeg, og det har til og med en penneholder på siden. Kunne ikke blitt bedre! Akkompagnert av beskyttelsesfilm til skjermen, så føler jeg nesten at jeg har fått meg en helt ny leke i dag, NICE :))

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...