11. feb. 2011

Bursdag


Noen som har lagt merke til at jeg plutselig har blitt 32 år i profilen min? ;) Jeg hadde bursdag forrige helg, og vil vise noen bilder fra den dagen. Kjære sambo var veldig søt, han ordnet med blomster og kake på senga. Tusen takk Og så fikk jeg en gave fra ungene, en parfymeflakong fra Philippi - jeg hadde nemlig en lik tidligere, men greide å miste i gulvet en dag fingrene ikke spilte på lag ;) Den er veldig praktisk, for man kan fylle på litt parfyme av av eget valg, og ha med seg i vesken. Tusen takk unger, veldig glad for at jeg har fått en ny, og lover å være enda mer forsiktig med denne 


Nå er det jaggu helg igjen, så kos dere!

Vi har bestemt oss for å kjøpe den nye bilen, ser virkelig frem imot å få den over helga. Og så gleder vi oss til utstilling i Ølen på lørdag, kryss fingrene for at Buddy og jeg gjør det godt.

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...