14. feb. 2011

Jeg blir større


Merkes godt nå ja. Har aldri tenkt over det at gravide har behov for spesielt tilpassete klær, men jammen merker jeg det nå! Ikke kjekt å gå rundt som ei dårlig stappa pølse i klærne du bruker "til vanlig", du føler deg jo helt for j..... Så jeg har vært ute og handlet, morsomt å få med seg gleden av shopping som gravid også ;) Erfarte umiddelbart at det ikke finnes det helt store utvalget rundt omkring, ikke en gang i butikker fra samme kjede har de likt tilbud faktisk.

Så jeg trodde ei stund at jeg måtte klare meg med den éne tightsen, dongeribuksa, skjorta og genseren jeg hadde funnet tidligere. Helt til jeg en dag tok turen til Oasen, og spurte meg frem til mamma-avd. som lå i andre etg. sammen med barneklærne (!). Men her skjønner dere, var det masse å velge i...og det beste av alt:

VELDIG MYE FINE KLÆR PÅ TILBUD!!!



Jeg innrømmer lett at jeg tok litt av, men når man får TI plagg med variert stil - til hverdags som fest, og til vinter som sommer - til den nette sum av 650 KRONER, så er det i grunnen ikke mye å tenke på. Egentlig så behersket jeg meg faktisk, skal dere vite, og valgte bort en del plagg underveis i prosessen!

Når jeg får så mye for en så grei sum ,så dropper jeg dårlig samvittighet pga at klærne bare skal benyttes i noen måneder. Jeg skal bruke de med glede, og jeg skal slippe å føle meg som en overfóra julegris til daglig!

♥ Hurra for H&M Oasen ♥

Jeg har planer om å få tatt en sånt magebilde snart, jeg lover...det er bare en liten dørterskel å komme seg over ;) Alt er så nytt, tanker og følelser, og ikke minst så har jeg "en ny kropp" å bli vant til! :))

PS: Happy Valentines Alle Sammen!

post signature

2 kommentarer:

Kristin sa...

Koselig lesing!

Karoline sa...

H&M har veldig mye fint mamma tøy:-) Handla mye fint der jeg også, men vær litt forsiktig meg mamma jeans, de mage strikkene kan fort bli for stramme.
Gratulrere med så mye fint. Tror jeg kjente igjne et plagg eller to:-)

Ps. Laredoute har veldig bra og billige mammajeans:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...