23. feb. 2011

Har da vel planer!


Jeg har mange jern i ilden...oppi hodet mitt! Så jeg handler inn, og styrer på, fordi jeg skal med tiden lage så mye, forstår dere vel...


Så nå har jeg kjøpt inn meter på meter med stoffer...


...og jeg har gått til anskaffelse av mønster...


...fordi jeg har store planer om å sy (!) baby-/barneklær. Var det ikke søte stoffer?


Nå skal det sies at disse mønstrene ble innkjøpt på sensommeren i fjor, og at jeg først nå har somlet meg til å kjøpe inn disse stoffene, så det blir spennende å se hvor lang tid det tar før jeg faktisk setter i gang symaskina ;)

Men det er viktig å ha planer og visjoner i livet! Først skal jeg vel gjerne konsentrere meg om å strikke ferdig den hundegenseren jeg har bestilling på! Ikke så mye igjen nå :)) Problemet mitt er at jeg har vanskelig for å holde fokus, så når jeg er ferdig å strikke den så har jeg kanskje i mellomtiden kommet på noe annet jeg MÅ gjøre før jeg syr barnetøy?!

Men én dag...


post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...