25. feb. 2011

Fornøyd ja!

Jeg har lekt husmor denne uken!

Veldig fornøyd med at vi har fått opp den andre liftgardinen på stua nå, noen mnd etter den første kom på plass ;) Fikk også byttet gardiner. Passer meg myyyye bedre med hvite gardiner nå, enn mørkebrune, for jeg lengter så voldsomt mot varmere og lysere tider!


Sier meg også veldig fornøyd med at gardinstang og -kappe på kjøkkenet også er der de skal være etter dette stykket arbeid. Takk til mannen i huset for all støtte i prosessen, vet det ikke var lett for deg ;)


Siden jeg i tillegg har tatt både gulvvask OG vindusvask (...nei, det vises ikke, for de er svarte utvendig!), så sier jeg meg ganske så fornøyd med ukas innsats så langt :))

Akkurat nå holder jeg faktisk på og rydder og flytter om på soverommet. Gikk nemlig opp for meg at det kommer et søtt, lite troll til verden i sommer, som gjerne også trenger litt plass der inne Jeg lurer på om man automatisk blir en bedre husmor når man går svanger og magen begynner å bli stor, noen der ute som kan oppklare det spørsmålet for meg??? For dette er merkelig...jeg har ikke for vane å hive meg ovver husarbeid og rydding på denne måten : /

Jaja, får kanskje se på det som personlig utvikling! ;)

Ha ei fantastisk helg!

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...