9. feb. 2011

Ferdig hundegenser, og kanskje ny bil?


Endelig har jeg surra meg til å strikke ferdig vrangborden rundt denne hundegenseren. Forferdelig tiltak å legge opp de 5 maskene som manglet og bruke de 20 min det tok å få den ferdig ;) Men nå er den her, i mørke lilla og sorte striper, str SMALL til liten hund. Håper den faller i smak. Hiver den i butikken her og på Epla så fort jeg får på en liten merkelapp...


I kveld har jeg og H testet ut en "ny bil" som vi vurderer å kjøpe. Vi hadde uheldigvis innbrudd og hærverk garasje og bil før jul, så nå må vi skaffe oss noe det går an å kjøre rundt i. Heldigvis har H en god kompis som jobber hos en bilforhandler, og han har vært så snill å hjelpe oss med valget av denne. Det er en gammel, velholdt og standsmessig Merzedes - og jeg tror jeg begynner å like den ganske godt :)

Etter vi hadde cruisa rundt litt i bilen stoppa vi for en kaffe i byen.
Viktig å kose seg så ofte man kan ♥

I morgen skal jeg og likemann Olaug på sykehuset i møte med MS-sykepleierne. Vi håper å komme frem til en plan på hvordan vi best mulig kan komme i kontakt med andre MS'ere som trenger noen å prate med. Videre kommer jeg til å ta direkte kontakt med dere der ute som kan være aktuelle for å delta i ei "Ung-Gruppe" her på Haugalandet. Håper det er mulig å få til en god ordning på sikt. Ta gjerne kontakt om du er en av de dette kan være interessant for,
kanskje har du bedre idéer enn jeg :))

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...