18. mars 2011

Deilig te...


Da jeg var på vei hjem fra Trøndelagen, benyttet jeg anledningen til å ta en tidlig båt til Trondheim, og møte ei venninne til lunsj (med påfølgende kaffe og kake selvfølgelig!). Og på vei gjennom sentrum introduserte hun meg for en fantastisk butikk.

TE OG KAFFE HUSET



Her fant jeg er lokale med vegger fyllt til randen av ulike sorter te, kaffe, kopper, kar og kaffemaskiner. Heaven! Her var det vanskelig å holde seg i selen, for å si det mildt. Jeg var flink, kjøpte bare 4 sorter te. NAM, sier jeg bare


Og med siste utgave av Bolig Pluss i hus, så har man det som trengs for litt fin kvalitetstid for seg selv.


Her har vi ungene i helgen, bare kos  Jeg sitter og tenker oppi hodet mitt at hvis lager to store pizzaer i dag, så slipper jeg å tenke på mat resten av helga ;)

Oj, kom akkurat på at jeg må jo trekke vinner av konkurransen også. Det må jeg huske å ikke glemme!!! (Min hverdag handler mye om å huske å ikke glemme ting ;) 

God helg folkens!


post signature

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en veldig fin dag, håper det ikkje blir like lenge til neste gang vi får tatt oss en kaffe sammen. Ut av ren nysgjerrighet: fikk du en favoritt blant smakene?

/Eivor

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Ja, får håpe det ikke blir for lenge til Eivor. Godt å se deg igjen :)

Jeg har ikke bestemt meg for noen favoritt enda av de fire. Jeg har litt te-dilla om dagen, så jeg har kjøpt inn enda mer etter det også ;) Når jeg tenker meg om så har jeg enda ikke smakt på den hvite teen tror jeg :/ Det må jeg gjøre noe med!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...