21. mars 2011

KNUS!!


Vi har hatt gamlebilen, som ble ramponert under innbruddet, ute på Finn en stund nå. Men fikk ikke spesielt mye tilbakemeldinger på annonsen.

Vi trodde det eneste valget vi hadde var å få solgt den, sånn i forhold til årsavgiften som er på nesten 3000 kroner. Det har gubben faktisk ringt angående til og med, til statens vegvesen. Mulig han stilte feil spørsmål til den som satt i andre enden av tlf (!?), for i går ettermiddag satt jeg og trykte meg rundt på nett, og kom frem til at det faktisk er fullt mulig å vrake en bil og slippe unna årsavgiften, så fremt det skjer innen den 21. mars. I går var den 20. mars, og søndag atpåtil....HJELP!


Vi kom frem til at det hadde vært sinnsykt godt å bare få den bilen ut av veien, ut av gårdplassen, og slippe å tenke mer på den. Men H er jo opptatt med jobb og skole fra morgen til kveld i dag, så det var jo et dilemma. Da kjørte vi like godt to biler ut til "knakken" i går kveld, hvor vi fikk skrudd av alle hjul og tømt den for ting og tang, la igjen en fin lapp i vinduet med rosa skrift ("unnskyld, men...hilsen hjelpesløse Anja"), satte igjen gamlebilen der til oppbevaring over natten ;)

Jeg gikk inn døra på Olas bil kl 08:03 i morgest, og fikk med meg et bevis på at bilen blir vraket den 21.03., dermed slipper vi unna årsavgiften, og fikk 1500 kroner for bilen. PUH!

Hvil i fred på bilkirkegården...
Er så lettet over å ha det unnagjort :))

Etterpå tok jeg meg en tur til ei venninne som jeg ikke har sett på lenge, hvor vi koste oss lenge med kaffe, sjokoladeboller, smilene til hennes lille sjarmør, og en god samtale ♥ Hun inspirerte meg til å ta et tak i ting og tang til lilletrollet kommer til verden, så i neste uke tror jeg vi tar turen innom en babybutikk for å se litt på vogner og sånt. Det er på høy tid jeg får opp øynene nå, for det er masse liv i magen, og jeg skjønte for et par dager siden at jeg er faktisk 6 mnd på vei nå;
ikke litt over 5, sånn som jeg trodde!

Jeg er og blir en vims, som alltid gjør ting i siste liten ;)


post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...