14. mars 2011

Hjemme hos'a mor


Det er godt å bare slappe av innimellom. Det føler jeg at jeg gjør nå. Det blir mange besøk rundt om kring når man er på hjemtraktene så sjeldent, sånn er det bare. Det er veldig koselig, men vanligvis kan sånt lett ta knekken på meg. Men nå, med lilletroll i magen, så er jeg i så fantastisk fin form at det er en sann glede ♥


Jeg nyter det, skal dere bare vite! Føler meg frisk som en fisk, MS-spøkelset lurer bare så vidt i bakgrunnen...jeg vet ikke en gang hvor mine smertestillende ligger lagret! For øyeblikket ler jeg litt av MS-spøkelset mitt, føles som om jeg vant runde to liksom, og jeg håper det fortsetter sånn for evig tid!


Måtte bare vise dere dette nydelige påskeegget jeg kjøpte her om dagen. Sitter her, i vinterferien, og skjønner at det er jammen ikke lenge til påsken heller. Lurer på hva man skal finne på da... Men vi skal i hvert fall spise masse snop, den er bankers! ;)



I kveld skal jeg få med meg en produktpresentasjon for Nu Skin, lagt frem av Ingelise Hansen fra danmark og Kari Hyll fra Trondheim. Dette ser jeg virkelig frem til, og håper det blir fullt hus.


På onsdag går turen hjem til mine kjære ♥ 
I mellomtiden fortsetter kosen i Trøndelag for min del.
I mellomtiden bare slapper jeg av og nyter!
post signature

1 kommentar:

Stine sa...

Høres ut som noen herlige dager hjemme hos a mor. :-)

Kjempefint magebilde på forrige innlegg, forresten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...