4. mars 2011

Skjønne Sofie


Tar med et par bilder av ei nydelig, lita jente som fikk smake kjeks sist hun var på besøk, og jeg kan love dere den falt i smak!


Trikset er visst å bløtgjøre kjeksen såpass at den renner ned av seg selv! ;) For ned skal den!


Helt herlig å se de små finne ut av nye ting...og jeg håper vi får ei som er like snill og glad som hun her. Det er lov å drømme, sant? :))

Dagen i dag går med til forberedelser for min del. Ting skal hentes, vaskes, pakkes og klargjøres til vi skal ut på tur før fuglene fiser i moren tidlig. Satser på å kjøre senest kl 05:00. Min kjære, som kommer hjem fra jobb og skal rett på curlig, pizza og øl med kollagaer etterpå, er nok ikke like entusiastisk i forhold til valgte tidspunkt. Men det får han bare tåle! Vi skal til Ålesund, den kjøreturen tar rundt 12 timer, og jeg har ikke tenkt å komme frem midt på natta!

GLEDER MEG! :))

Ønsker dere alle en riktig god kommende helg og uke, enten dere tar ferie eller ei.

NB: Husk å hive dere med på GIVEAWAYEN...

KLEM

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...