28. mars 2011

Nytt møbel & Ung-Samling


Dette har vært en lang men fin dag. Jeg har vært på kafébesøk med gjengen i MS-foreningen, en liten pit-stop på sykehuset for å levere fra meg visittkort til sykepleierne for videreformidling, kjapp men koselig visitt hos venninne, og avslutningsvis en spartansk restemiddag hjemme med min bedre halvdel, før han stakk ut igjen på kveldsskole.

Deretter måtte jeg ut et lite ærend til ;) Så nå skal jeg slappe av litt på sofaen, virkelig glede meg over at min siste utflukt i dag førte til at vi får nytt vitrineskap i spisestuen, i samme serie som den skjenken vi kjøpte for en stund siden.


H skal få æren av å hente det senere i uken.
Gleder meg til å få det på plass!

***

I mellomtiden ser jeg frem til den første "Ung-samlingen" i Haugaland MS-Forening på onsdag. Håper så mange som mulig har anledning til å komme, men en kan vel ikke forvente at utviklingen skal skje over natta heller. Det vil nok ta tid å opparbeide ei gruppe med god oppslutning, men det er jeg forberedt på. Det viktigste må være at vi holder på, og vi jobber sammen mot et mål :)

Dersom noen ønsker å være med på en uformell samling, så treffes vi på kafé René onsdag 30.03. kl 17:00. Vil kjøre i hvert fall en kafésamling per mnd fremover, og på sikt er målet også å dra i gang andre type aktiviteter for gruppa.

Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på i den forbindelse.

Tlf: 922 13 423

post signature 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...