7. juni 2010

Gaver og gledelig overraskelse fra UMA.IS


Min kjære kom hjem fra Island i går, og når mannen kommer hjem fra reise er det jo ekstra kjekt hvis han har kjøpt med noen gode greier til deg, sett bort fra alt snop og sånt som han kanskje kjøper med mye for sin egen del? ;)

H er faktisk ganske flink til å finne ting som jeg liker godt! Denne gangen kom han hjem med et herlig sett fra Lancõme (creme cleanser + rehydrating toner), 2 store flasker med komfort i en søt rosa veske.
SO NICE - Gotta love him!


Og så, til den gledelige overraskelsen...jeg fikk en gave fra kjære, snille søskenbarnet til H, som jeg ble veldig glad for.

Se på denne flotte Wallstickers'en:


Den er i koksgrå farge, og utrolig dekorativ! Jeg gleder meg til å finne ut hvor jeg skal ha den, og til å få den på plass! Tror jeg vet hvor... :)) Denne er på Islandsk, det ser dere vel, men hun har andre typer også. Ta en titt på siden hennes, finnes mye annet fint der også. Jeg ELSKER det hvite reinsdyret; du finner det under "HUS" - "PAPPAVÖRUR". Det er også verdt det å ta en titt innom bloggen hennes...der finnes mye kult og inspirerende, både innen mote, dekor og interiør! Og er det noe dere ønsker å spørre henne om er det jo bare å ta kontakt på engelsk :)




Med ønske om en flott uke!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...