13. juni 2010

Helg...


...det er herlig å ha mannen hjemme i et par dager på heltid, å ha ungefri, og kose oss litt - bare vi to! Her har vi hatt sofakos med filmer og masse snop på fredag kveld, og i går var vi ute og spiste med venner. Vi har jo vært nede i kjelleren og jobbet også selvfølgelig, men viktig å legge inn KOS (herlig ord) mellom slagene. Utrolig godt å komme seg ut av huset innimellom og bare nyte, unne seg god mat og drikke i andre omgivelser, med en god tone og samtale over bordet :)

Her vil jeg legge ved et bilde jeg tok av noen fine ord jeg kom over da jeg var på MS-konferanse i Stavanger forrige uke.


Det er så sant så sant, vi er ikke flinke nok til å nyte livet! Men akkurat den siste uken syns jeg vi har vært ganske flinke...eller, H har vært flink :) Da han kom og hentet meg på busstasjonen på onsdag, ble jeg møtt med fine blomster og et smil. Han hadde stresset rundt og spora opp både reker og krabbe, så vi kunne nyte de siste timene med sol ute i gården sammen med god mat og et glass hvitvin til...helt herlig!




Nå er snart denne helgen over, er på tur ned i kjelleren for å male litt nå, før vi stikker opp på banen og ser jentene spille kamp. Og jeg gleder meg allerede til neste helg, da skal vi i 2 burdagsfeiringer faktisk...lurer på hvordan det skal gå!

Uka etter det igjen gleder jeg meg ekstra mye til, for i går bestilte jeg billetter så jeg og H kan reise til Trøndelag onsd-sønd og ta del i dobbel 80-års feiring av bestemor og bestefar sammen med hele familien :)) Ikke så ofte man får tid eller anledning til  å være med på ting som skjer på hjemtraktene, så dette skal bli skikkelig gøy.

2 kommentarer:

Lina sa...

Snill kjærest du har! :)

Og JA, det er deilig og bare roe ned litt og "smell the roses" og kose seg litt. Unner dere det midt i oppussinga!

Ha en fortsatt fin helg....det som er igjen av den! ;)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Takk for det Lina. Ja, han er veldig snill ;) Og nå kan du trøste deg med at leiligheten er SÅ ferdig at vi har lagt den ut på leiemarkedet. Det betyr at snart kommer det bilder! Det var på tide, sier du sikkert...og det sier vi også, dette er STORT for oss må du vite. ENDELIG! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...