18. juni 2010

Gledelig fredag


Nå skal jeg vise dere fatet jeg snakket om i et tidligere innlegg. Jeg er veldig glad i det, hatt det siden jeg var lita jente, og det har overlevd skadefritt - med unntak av et skår i siden der. Men da jeg var lita hadde jeg nok ikke like stor glede av det fatet som jeg har i dag. Endelig er det oppe på veggen, med klar beskjed til alt som kan krype og gå i dette huset! ;)

Fatet manglet oppheng, så det måtte fikses i første omgang.

Da er det oppe på veggen, er det ikke skjønt?

Der henger det trygt under klokka og v.s.a. kokebøkene. Legg merke til at min kjære islending på et eller annet tidspunkt har investert i ei kokebok som heter "Mat på norsk" ;)
Han er herlig! ♡


Ellers så har lille Buddy vært i krangel med kompisen sin over et bein, og greide da å skade den ene poten sin såpass at han nå må salves inn 2 gng daglig, han må bruke krage (med turkise poteavtrykk!) fordi han slikker på såret konstant, og han må gå på antibiotika i en ukes tid. Flinke lille bråkmakeren min som lager ekstra-jobb for meg!

Men han syns ikke den kragen er så rent lite nedverdigende heller da!
Hihi, til pass for deg din grådigper ;)

Ha ei riktig god helg folkens!

Her har vi huset fullt i unger, og skal i tillegg delta i 2 bursdagsselskap. Puh!

2 kommentarer:

salige lavendel sa...

Nei men stakkars lille venn som skadet poten og må gå med krage! Er det en Dveg Pincher?? Jeg har en liten Prazsky Krysarik, den minner litt om DP, men er mindre bl. annet. Herlig med små firbente krabater i heimen! Håper såret på poten gror raskt da,så kragen kan komme av...

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Ja, den kragen der var visst litt nedverdigende. Han gjemte seg faktisk i buskene her om dagen da det gikk en anna hund forbi ;) Det er Dverg Pinscher ja, ADHD +. Men du har rett, det er godt å ha disse krabatene i hjemmet. Mye godt selskap i de :) Sjekka ut bilder av Prazsky Krysarik nå, og de er temmelig like ja! Mer som en mellomting mellom DP og Chihuahua. Sjekk denne linken med bilder til sammenligning: http://www.spkk.se/rasen_intro.htm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...