21. apr. 2011

Forberedelser og vår :)


Endelig er virkelig våren kommet til Haugesund!

Dette er så herlig at jeg kan ikke få sagt det. Hagemøblene er ute av garasjen, og vi nyter varmen som solstrålene gir oss til fulle :)) Det er godt med påskeferie, for det betyr at hele familien er samlet hjemme hver eneste dag, fra morgen til kveld, i en hel uke ♥ Felles frokoster, bror er her, barna har venner på overnatting, kos i solen, god mat, og koselige kvelder.


Mannen og broren står på og bygger levegger og tak på terrassen, det går så det suser! Hundene koser seg ute i hagen fra morgen til kveld, ungene syns det er helt supert med skolefri, sol og is, og jeg bare nyter å ha alle sammen her ♥ Det å ha alle hjemme gir meg også tid til å gjøre litt ting utenom det vanlige. Så i går hadde jeg meg en gjennomgang av babyutstyret vi har skaffet til veie til lilletroll kommer, det er nemlig ikke så lett å ha oversikt så lenge alt ligger i poser.


Og jeg må jammen si meg fornøyd, vi har da riktig så mye klart til hun melder sin ankomst. Litt gøy, men likevel veldig uvirkelig å se alt utstyret. Jeg vet jo at magen min begynner å bli temmelig overdimensjonert, og at det kommer en baby til verden i juli, men jeg skjønner det ikke helt likevel. Tenk at JEG skal
bli mamma da! :) ♥


H har montert det han greier av garderobeskapet til lilletroll, med unntak av skuffene som vi glemte å kjøpe skinnene til (!), så jeg begynte å organisere litt. Greit å få pakket alt ut av plastposene, fjerne alle merkelapper, og begynne å organisere ting i skapet. Så fantastisk mye fine mønster og farger det finnes i de babyklærne!


Vi var også så heldig å få kjøpt oss ei pent brukt lekegrind her i Haugesund, av typen Schardt, som vist på bildet under her. Kjempefin! Så da har vi, såvidt jeg vet, alt klart til lilletrolls ankomst. Med unntak av litt mer klær da, men det kan vi kanskje ønske oss i babygaver...og så er det vel en del som skal ordnes i kategorien bleier og sånt, velger å tro at jeg fikser det på 3 mnd ;)

Som dere ser så vaska H grillen i går, så i kveld har vi grillet for aller første gang i år. Deilig! Hundene koser seg ute i hagen hele dagene, mens bror og H hamrer og bygger på terrassen. Dette bildet er fra i går, tror jeg skal snike meg ut og ta et bilde i dag også, for å dokumentere fremgangen.


Håper dere alle sammen nyter påsken like mye som jeg!
post signature

1 kommentar:

Helena sa...

Gratulerer med troll i magen :) Hurra!
Ser dere også har nok å jobbe med. Vi nyter våren og koser oss med utearbeid. God Påske fra Solheim-folket :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...