11. apr. 2011

Mens vi venter på våren


Vi aner at det begynner å komme noen temperaturendringer, mens vi lengter etter sol & varme. Solen har faktisk vist seg ganske ofte i det siste føler jeg, men varmen kan godt følge på snart. På lørdag var det i hvert fall sol, og mannen fikk voldsomt trang til å rydde i garasjen. Så da fant jeg ut at kanskje jeg også burde gjøre noe fornuftig i uterommet, og kom til å tenke på utemøblene som jeg hadde så store planer for i fjor.


Det var bare å hive seg i bilen og ut for å kjøpe maling og det som trengtesforøvrig. Kan forresten dele en hemmelighet, og fortelle at det å kjøpe maledress str Medium når du er gravid i sjette mnd IKKE er et sjakktrekk av de helt store ;) Men jeg heiv meg rundt og begynte å male med stor iver :)


Kanskje noen legger merke til at disse stolene våre har ganske mange sprosser i sete og rygg? De tar enormt lang tid å male!!! For en pirkejobb, og det gjorde ikke saken bedre da jeg skjønte at jeg må til med et andre strøk på et senere tidspunkt...sikker på jeg brukte to timer på den éne stolen.


Når den hadde fått seg ett strøk med lysegrått så var Anja så ødelagt i mage, rygg, armer og bein, at hun bare måtte gi seg, og inn for å dele resten av dagen og kvelden med sin gode venn sofaen! Da er det godt å tenke på at vi har enda 5 sånne stoler + et bord som skal males i samme farge, pluss en hel haug med sånne "bambusmøbler" som dere ser på bildet under her. Sistenevnte skal sprayes, IKKE males! ;)


Jeg får trøste meg med at det blir nok veldig fint til slutt...

...skal ta med meg krakken min ut til neste økt, så da tenker jeg det blir bra...

...og jeg fortsetter å glede meg til sol & varme :)

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...