8. apr. 2011

VITALITY


For noen dager siden kom ny leveranse med VITALITY på døra, endelig!

Min kjære har gått og ventet utålmodig på denne leveransen, siden jeg gjorde den tabben at jeg solgte hans siste boks med Vitality til noen andre! Det ble ikke direkte godt mottatt kan du si ;)




Dette er et unikt produkt fra Nu Skin, som støtter tre dimensjoner av vitalitet: fysisk vigør, mental skarphet og seksualdrift. Det inneholder en patentert blanding av ingredienser som påvirker organer som hjernen, musklene og hjertet på forskjellig vis.

Se eget produktark med utfyllende info: ageLOC Vitality



Her i huset kan min kjære skrive under på virkningen av Vitality. Her er noen tilbakemeldinger jeg har fått fra brukere av produktet:

Bedret nattesøvn
Lettere å komme seg opp om morgenen
Økt styrke og utholdenhet i forbindelse med fysisk aktivitet
Bedre kosthold, mer regelmessig inntak av mat, minket søthunger
Bedre mental tilstedeværelse, "klarhet i hodet"
Utrolig billig vaskehjelp! ;)
Batteriene varer lenger på kvelden
Generelt mer energi i hverdagen

Her kan du lese flere referanser fra mennesker som har hatt god nytte av Vitality. Det de skriver får meg rett og slett til å smile :)





Ut over dette må det nevnes at jeg har vært så heldig å få en uttalelse fra en dansk fysioterapeut om produktet. Hun bruker Vitality på sine pasienter. Det være slagpasienter, mennesker som kjemper mot diagnoser som f.eks. Kols, og selvfølgelig også til bruk mot mer "dagligdagse" lidelser man går til fysioterapeut med. Hun forteller i sin uttalelse om flere tilfeller med overraskende positive resultater, og her er hva hun konkluderer med i sin rapport:

"Hvad gør produktet så?
Produktet øger mitrocondriernes evne til at danne energi og give dermed hver enkelt celle mere at arbejde med. Da der jo er høje koncentrationer af mitrocondrier i muskler, hjerne og hjerte er det her man oplever en stor effekt. Produktet indeholder
kun naturlige ingredienser: Granatæble, Cordyceps sinensis og Ginseng. Det er et sikkert produkt. Det er godkendt som kosttilskud i DK og er til frit salg fra 1.2.2011. 
Dine patienter vil takke dig! 
Mille Thomesen, fysioterapeut"

***

Det må i tillegg nevnes at jeg selv har mottatt førstehånds beretninger fra mennesker i min gruppe om positiv effekt av Vitality på folk med ADHD. Dette er jo bare helt supert!




Må poengtere nok en gang at effekten er individuell fra person til person. Men vi kan glede oss over så utrolig mange gode tilbakemeldinger fra mennesker verden over, og konstanterer at det funker!

Ta gjerne kontakt på e-post dersom du har spørsmål i forbindelse med dette innlegget :)

Se også mange andre gode produkter på: http://www.nuskin.com/
Jeg ordner gode rabatter for deg som er interessert i litt egenpleie!

Avslutter med kloke ord for helgen:


Vision to see
Faith to believe
Courage to do


post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...