18. apr. 2011

IKEA, utstilling og blomster fra kjæresten


Hei på dere. Her har det vært tut og kjør i helga. På fredag kjørte jeg og H tidlig til Stavanger i retning IKEA. Vi hadde sånn noenlunde kontroll på hva vi trengte, så det gikk faktisk ganske smertefritt for seg denne gangen ;) Skal ikke gå gjennom hver en detalj nå, kommer nok til å dele litt mer etterhvert, for vi kjøpte selvsagt inn en del i forbindelse med lilletroll sin ankomst til verden også. Men jeg må i hvert fall vise dere vår nye stue. Endelig fikk vi kjøpt resten av salonggruppen, så den store lenestolen slapp å føle seg ensom. Deilig med litt mindre sofa, og temmelig godt at ting i rommet faktisk passer sammen :) Jeg syns dette ble helt supert!


Etter vi var ferdig på IKEA kjørte H hjem, mens jeg ble igjen i Stavanger hvor jeg ble plukka opp av Marion. Vi hadde en lang helg i vente med hundeutstilling både lørdag og søndag. Jeg var veldig spent, siden dette var første gang Diva skulle i ringen, og vi hadde ikke trent noe som helst bortimot. Men jeg kan skryte av at hun gjorde det kjempebra! Lørdag fikk hun førsteplass, ble best i rase valp, og fikk 4. plass i gruppa mot andre raser senere på dagen. Og på søndag ble det også førsteplass og BIR. Dette var helt utrolig! :)) Vil også få sende en hjertelig hilsen til alle våre venner rundt ringen som også gjorde det kjempebra


Så kom jeg hjem i går kveld, utslitt og ør i hodet etter lange dager i Varhaughallen. Og der ventet ikke bare en god klem og ferdigmonterte møbler på meg, men også et hav av blomster som min kjære hadde plassert rundt omkring i hele første etasje. Så utrolig herlig


Tulipaner og roser i alskens farger fint dandert i vaser...


Denne lille detaljen så jeg ikke før i dag tidlig, for i går kveld var jeg jo helt i ørska ;) Men se her da, nøkkelen jeg fikk av han etter Valentines (nøkkelen til hjertet hans), festet med sløyfe til den ene rosevasen...*smelt*


Til sist tar jeg med den supersøte påskekyllingen på TV'en som en av ungene har laget :)


Her er vi klare for familiekos og fint vær, så håper jeg bare vi får begge deler. Gubben har fri, vi har ungene, bror kommer nedover i morgen, det skal bygges nye vegger og halvtak på terrassen, og jeg skal male utemøbler.

Ønsker dere alle en riktig god påske!

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...