3. apr. 2011

Helga er over


Tiden går så rasende fort! Men vi har hatt ei koselig, rolig hjemmehelg med ungene :)

På fredag var jeg så tøff at jeg heiv meg med på en lang tur sammen med to venninner og hundene deres, totalt 12 hunder (!) av typen Dvergpinscher og Doberman. Veldig koselig og kjekt var det, men den ble nok litt i lengste laget for meg...har bare svima rundt og vært dårlig resten av helga...greit å være etterpåklok ;) Skulle bare ønske jeg hadde tatt med meg kamera så jeg kunne vist dere bilde av den fantastiske gjengen!

På lørdag tok jeg med meg lille Diva ned i Haraldsgata for å trene sosialisering sammen med andre i klubben og hundene deres. Hun var litt skeptisk til å begynne med, mye som skjer på én gang for ei lita jente på 4 mnd, men hun ble svært så tøff i løpet av den timen eller to vi holdt på. Viser bare at sosialisering er alfa omega, og at det er uvurderlig trening for de små! Har du en valp som trenger det, så er det gratis tilbud om sosialisering for alle de små firbeinte på tomta til Haugesund og omegn Hundeklubb, på Årabrot, torsdager fra kl 18-19. NB: Førstkommende torsdag blir det ikke sosialisering, eller ringtrening, grunnet årsmøte.

Det blir bare kjekkere desto flere vi er! :)


Siden jeg var så dum at jeg tok meg helt ut på fredag så har jeg ikke fått gjort spesielt mye fornuftig i helga, har sovet veldig mye ;) Men i dag har strikkepinnene fått kommet frem i lyset litt hvertfall, så det går sakte, men sikkert (bortsett fra når jeg gjør feil og må rekke opp noen runder!), fremover med vognteppet til lilletroll ♥ Og for utålmodige sjeler der ute anbefaler jeg på det sterkeste å IKKE begynne på et slikt vognteppe produsert i dobbelt babygarn. Det tar laaaaang tid! Jeg er ikke av den tålmodige typen selv, så jeg vet hva jeg snakker om her! :))

Har så mye jeg vil ut med her på bloggen folkens, og satser på å komme sterkere tilbake over helgen.

Ønsker dere en fredelig og fin søndagskveld.

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...