12. apr. 2011

Skatter


Var på koselig besøk hos ei venninne i dag, da hun plutselig fikk det for seg at vi måtte ta oss en tur på Fretex. Så da tok vi turen! Jeg kjenner meg selv såpass godt til å vite at det egentlig ikke var noen god idé for min del, siden jeg aldri greier å gå derfra uten å kjøpe nye skatter ;)


Og det skulle vise seg å stemme denne gangen også. Første funn var denne lille vegghyllen med glassdør. Ser for meg at den blir kjempesøt i en lys farge, og kanskje med ulike papirmønster på bakveggene.


Neste funn var denne arkivboksen, godt slitt og smårusten. Perfekt for oppbevaring av brevpapir, kort og konvolutter :)


Og til sist, en osteklokke. Jeg har ønsket meg det lenge, og syns denne er tidløs og grei. Usikker på om jeg skal spandere på et strøk maling eller beis på treverket, eller om jeg bare skal la den være som den er.
Hva syns du?

Kan for ordens skyld nevne at venninna min som absolutt ville på Fretex gikk tomhendt ut dørene, og min kjære ristet på hodet som alltid da han så mine nye "evighetsprosjekt" som han kaller det ;)

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...