24. mars 2010

Kjelleren - 06.12.09


Til min store glede hadde de her begynt å få på plass stenderverk og isolasjon, og til og med begynt så smått og plate vegger! Ut over det er kjelleren fremdeles et stort rotehøl ser jeg ;)
Til venstre har jeg tatt bilde fra trappen og inn mot stua.
Til høyre ser du Haukur og Ståle i sving med isolering og plating i stuen.








Til venstre: Ståle har begynt å plate soverommet :))
Videre har jeg tatt bilde av det kaoset som blir bad (t.v.) og kjøkken (t.h.)








Jeg kan forstå det hvis du har vanskelig for å se noe positivt i disse bildene, men jeg kan love deg at det blir bra til slutt!

- Anja -

4 kommentarer:

Lina sa...

Her var det også en blogg ja! Så spennende med husbygging. Litt småsjalu kjenner jeg her jeg sitter i min lille kjellerleilighet som jeg leier for tiden... Meeeen, det blir det blir! Arti å se hvordan andre får det til uansett!! :)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Hei Lina. Ja, det er blogger over alt :) Du skal ikke være for misunnelig...vi har ikke gjort annet enn å pusse opp siden vi kjøpte :/

Karoline sa...

Gleder meg til å se slutt resultatet. Har dere fått napp hos noe bedrifter elle?

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Jeg har dessverre ikke kommet så langt enda :( Men det blir! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...