24. mars 2010

Middag


I dag har jeg overgått meg selv føler jeg, nemlig ved å lage en 3 retters middag til mine kjære.

MENY:

Blomkål og brokkolisuppe med nystekte rundstykker til forrett.
Fylt kylling til hovedrett ("Rebekkas høne"- måtte bare testes ut!)
Vaniljeis med frukt og krem, "pyntet" med smeltet kokesjokolade.

Nå tenke jeg selvfølgelig ikke langt nok til å ta bilder av dette styret før vi var kommet til desserten, og det ser ikke så veldig fint ut, men du ser i hvert fall at jeg har prøvd! Enkelt og greit :)


Desserten var sammensatt av det jeg tilfeldigvis hadde i skapet, altså ikke planlagt...men dog:
Jeg er stolt av meg :))

NB: Jeg anbefaler alle å sjekke ut denne oppskriften på frumaela.
Veldig enkelt, og veldig godt!

- Anja -

2 kommentarer:

Anna sa...

Du är så flink vännen! kraaaaam

Karoline sa...

Så utrolig flink du er vennen!!! Stolt av deg jeg også!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...