2. mars 2010

Noen blinkskudd å dele :)

Utsikt fra soveromsvinduet vårt. Det er veldig vakkert med hvit snø :) Men jeg skal innrømme at når jeg tok bildet var jeg en smule oppgitt over at det hadde snødd ENDA MER! ;)


Her har vi et fantastisk bilde av vår alles kjære Werner og Haukur som danser Nipple-dance'n for Christian på 30-års dagen hans. Hehehe, flotte guttene.
Nysjerring Buddy får æren av å hilse på dverg-hamsteren til Páll, "Søta". Hun var liten og tøff, til og med Buddy ser stor ut ;)

Her ser dere noe jeg er veeeeldig stolt av. Vi har nemlig bodd her i 2 1/2 år nå, og min kjære Haukur har lovt meg like lenge å fikse dette. Men nå hadde jeg fått nok av venting og store ord og tok saken i egne hender. Dro ut og kjøpte stål-list og "super-sterk-lime-masse", og vips så slipper vi vann på hele badegulvet hver gang vi dusjer :)
(Dette er stort!)

Til slutt mine søte små samlet i vinduet på loftstuen i skjønn forening, noen med bedre positur enn andre som alltid!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...