3. mars 2010

Litt moro må man ha!

Jeg ser så mange som er flinke til å være åpne og ærlige og direkte gjennom bloggen sin. Tenkte jeg skulle prøve på det jeg også, bare med en bitteliten humoristisk vri.
Fant disse morsomme illustrasjonene om hvordan MS påvirker deg og dine i hverdagen. Jeg syns de er dritbra, og jeg håper du ler like godt ;)
Jeg har vært oppmerksom på min tilstand i straks ett år nå, tiden går fort! Forrige tirsdag tok jeg MR for å se an løypa, og jeg har vært veeeldig spent på resultatet siden. I går ringte fastlegen min til sykehuset, og fikk svaret:
BILDENE SÅ VELDIG FINE UT!!!
Så nå er jeg bare overlykkelig over å vite at medisinen fungerer som den skal, og gleder meg til resten av livet :)

2 kommentarer:

Karoline sa...

Utrolig morrsomt og flott innlegg vennen!!!
Gratulerer med flotte resultater på MR!!

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Tusen masse takk! :) <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...