30. mars 2010

Vårtegn??


Jeg ble så lykkelig over å finne disse nydelige blomstene i hagen etter snøen forsvant. Tenkte dette måtte da vitterlig være et sikkert tegn på at vi går imot varmere tider!


Så feil kan man faktisk ta, for i dag begynte det faktisk å snø igjen!!
Det har allerede lavet ned en 2-3 cm, og det ser ikke ut til å holde opp med det første :/

Jeg får bare fortsette å drømme om sol og varme, og heller glede meg til vi skal til Oslo om 1 1/2 uke. Jeg har nemlig hørt fra en liten fugl at våren virkelig har kommet til hovedstaden :))

- Anja -

2 kommentarer:

Karoline sa...

Her har tullipanene tittet fram, men de forsvant under den forbaska snøen. Jeg er også klar for vår, sol og ikke minst sommer.

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

I dag er det heldigvis blå himmel og sol innimellom skyene, og snøen er borte! HURRA! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...