21. apr. 2010

Dagens tips


Badet kan fort bli litt kjedelig merker jeg...derfor har jeg prøve å piffe det opp litt. Vi har veldig lite bad, så det er ikke mye plass å gjøre det på,
men det hjelper!

En grønn plante i det bitte-lille vinduet vårt...

...og et stilleben på den vesle benkeplaten oppå det ene skapet. Det består av et aldeles nydelig smykketre som jeg fikk av ungene i bursdagsgave + to telysholdere i tinn, oppå et dekorativt speil som jeg fikk av mine småsøstre i julegave for mange år tilbake...


Ut over det så er det ikke mye plass å dekorere på... Jeg har jo veggene da, men det er litt vanskelig å "pynte" flisvegger syns jeg! Har lurt litt på om jeg skal henge opp en hylle på ene veggen, men vil ikke bore huller i flisene før jeg er 100% sikker.
Kom gjerne med innspill om noen kan hjelpe meg med tips til veggdekor!

*

Så må jeg fortelle dere at i dag har jeg vært på handel og funnet noen flotte skatter!! Skal legge de ut i morgen :))

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...