27. apr. 2010

Denne må bare sees!


Ja, jeg vet coveret ser passe kjedelig ut...


...og skuespillerene ser ut til å være en merkelig match.

Men stol på meg når jeg sier at jeg og brorsan lo så vi fikk mageknipe, og tårene spruta. Det er lenge lenge siden jeg har vært borti en såpass morsom film.

Noen andre som har sett den, og mener noe om den? Kan jo hende vi ganske enkelt har veldig sær, eller rett og slett dårlig, humor!!!

Ut over det kan jeg oppdatere dere litt på fremgangen i kjelleren mens jeg er i gang. Det går jo fremover, men mye puttel og detaljer som tar tid må man regne med i innspurten! Så slik ser jeg på planen fremover oppi mitt hode: Det mangler et par inspeksjonsluker, vinduspostene må pusses, må snekres vegger opp trappeoppgangen, male ferdig alt (mangler bare ett strøk på det meste), legging av gulv, elektrikeren må gjøre seg ferdig med brytere og sånt, montering av kjøkken og baderomsinredning, vasking, opp med noe belysning, møblering! ;)

Frem med tryllestaven sier jeg bare!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...