17. apr. 2010

Noen blinkskudd fra Oslo


Vi var så heldige at vi fikk bo hos Laila og Andreas fra torsdag kveld til tirsdag formiddag, og jeg måtte bare ta et bilde av denne fantastiske velkomsten: Oppredde feltsenger bak spisestuebordet inkludert hver sin pakke med ørepropper. Tror de var litt lei av veiarbeid utenfor bygget  ;)

Dette var NICE sier jeg bare, balkong med sol fra formiddagen av!
Der satt Anja og koste seg med strikketøyet når hu stod opp...hihi.

Laila jobber (blant annet) på Dr.Jekyll, en bar som har en temmelig heftig inngang til toalettet spør du meg- Sjekk fottrinn på gulvet som viser veien inn. Lurte et øyeblikk der på om jeg var på skjult kamera eller noe!













Haukur og jeg koser oss med is i solen på Aker Brygge. Rett og slett herlig!

Og her har vi to som smiler fra øre til øre med ei kald ei på uteserveringen langs "Stripa" på Karl Johan.

Til slutt et bilde fra Metallica konserten. Det var et temmelig heftig lysshow kan jeg love dere. Veldig glad for at jeg fikk oppleve dette. Tusen takk for bursdagsgaven kjæresten min :)
Jeg tok selvfølgelig opp masse video under konserten også, med min fantastiske Sony Ericsson C905 ;) Har ikke fått tid til å høre på det enda, men dersom det ikke blir fryktinngytende elendig så skal jeg se om jeg ikke får lagt ut en snutt en dag.

Dette var en herlig uke med bare meg og min, vi burde ta oss tid til sånt litt oftere fremover. Balsam for kropp og sjel!

- Anja -


3 kommentarer:

Lina sa...

*sukk*....Det er noen som har det.... ;)

Stine sa...

Så ut som noen herlige dager i Oslo. :-) Jeg har faktisk vært på den bokhyllebaren en gang. Spiste en nydelig burger. :-)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Vi koste oss! Hadde de god burger der også?? Vi spiste vel burger på ikke mindre enn 3 andre plasser! Hehe, jeg har en mann som virkelig setter pris på en skikkelig burger. Og det er ikke det verste jeg får heller akkurat ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...