15. apr. 2010

Vår i lufta :)


Vi er vel hjemme fra Oslo etter ei uke med bare kos. Må sies at vi er veldig fornøyd med konserten på tirsdag, og hotellet var bare NICE. Slapp heldigvis unna alt flykaoset p.g.a. vulkanutbruddet på Island, og landet etter planen kl 22:00 på Karmøy Airport i går kveld. Takk Hans Egil, for at du orket å hente oss :) 

Nå går jeg og surrer rundt her hjemme, ganske sliten etter ei uke på farten kjenner jeg, men fremdeles veldig rastløs i kroppen. Haukur har funnet bot for dette med å ta tak i vår-rengjøring rundt husveggene. Han har raket opp rubbel og bit på plenen nå, rensket bedene, og videre satt igang med husvask (!!!)

Han er så flink kjæresten min! :)
Se gjengen da...Haukur med Speedy på armen og en veldig snill Buddy i front.

Jaggu kjenner jeg godt at jeg GLEDER MEG til sol og varme!!

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...