13. apr. 2010

Dette er livet!!!

Jada, nå er det bare kos på meg og Haukur min :)

Vært i Oslo siden torsdag kveld, og jeg kan trygt si at det er lenge siden vi har slappet av så godt som dette. Dagene har vært fylt med herligheter som godt selskap, sol, kald drikke, uteservering og restauranter, yrende folkeliv og vårstemning, forspiel, møte med nye mennesker, puber og barer, show: "Lykken er" på Edderkoppen, shopping, hjemmekos hos Andreas og Laila med middag og film...denne listen kan fortsette i det uendelige, men jeg regner med du skjønner tegninga? ;)

Og nå har vi pakket koffertene for å ta en bil bort til hotellet, hvor vi skal gjøre oss klar til
METALLICA KONSERT!!
Dette har vi gledet oss lenge til, og jeg håper bare alt går så bra som jeg har drømt om...

Hjemme igjen i morgen, da skal jeg bli litt flinkere med innlegg igjen.

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...