18. apr. 2010

Nå er det nok!


Da vi lå på hotell i Oslo i forrige uke var min kjære Haukur snill nok å massere beina mine før vi skulle på konsert. Som vi alle vet er det hvite laken på hotellsengene, VELDIG hvite laken. Føttene mine mot et hvitt laken fikk Haukur til å smile (nesten så han lo), og han bemerket at jeg kanskje burde begynne å sole meg litt snart kanskje...

SÅ NÅ HAR JEG TATT AFFÆRE!

Jeg fant noen nydelige lette sommertopper på Carlings, med spreke fine farger, som så absolutt krever litt brunfarge for at du skal gå med dem uten å se ut som et vandrende lik...derfor har jeg begynt å benytte obligatorisk vår-stæsj i håp om at den brunfargen skal komme
til en viss grad.

Etter jeg kom hjem var jeg så dum og gikk på vekta for å sjekke statusen, og fant ut at den ikke var helt som planlagt. Følte meg mer som en dårlig stappa julegris også, for å være helt ærlig. Derfor blir det mye av dette fremover i stedet for brød og smør og majones! Men jeg liker jo godt knekkebrød da, og vann også for den del, trengte bare en bitteliten (!) reminder for å huske det ;)

Kanskje-kanskje vil jeg føle meg SMASHING i den nye, hvite sommerskjorta mi, sandalene og de freshe solbrillene mine etter ei stund på denne "tryllekuren". Tiden vil vise!

Problemet er bare det at jeg simpelthen ELSKER SJOKOLADE, så det spørs hvor lenge jeg holder stø kurs ;) Wish me luck.

Snart er det sommer folkens, HURRA!!

- Anja -

1 kommentar:

Lina sa...

Huff....det er den tiden nå ja...Forberedelsen til sommer.. :$ Men det er vel bare å hive seg rundt! Vann, knekkerbrød og solarium må til!
Godt å føle seg litt fresh før sesongen starter for fullt da.
Kommer til å slite med sjokoladen jeg også btw...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...