28. apr. 2010

Endt kapittel - begynnelsen på et nytt?


Jeg var innom jobben for en liten avslutning på mandag. Det ble faktisk veldig koselig. Alle sammen var til stede, vi spiste lunsj og nystekte lapper og småpratet litt om løst og fast. Sjefene improviserte frem noen velvalgte ord og overrakte gave og blomster. Merkelig setting likevel, siden jeg hverken har sagt opp eller blitt oppsagt; men et naturlig steg i forhold til omstendighetene. Jeg takker mine kolleger for alt jeg har lært av dem, og håper jeg kan benytte denne kunnskapen videre i en annen sammenheng en dag. Kjenner det kribler godt i kroppen hver gang jeg er innom dem, savner kjøret og jaget og interiøret og menneskene :)

Se, så flotte gaver!



I dag har det vært skikkelig kaldt her i Haugesund! Faktisk så ille at vi måtte fyre i peisen. Men det nyter jo Buddy godt av, han elsker å ligge foran peisen og varme seg :)


Ellers så har jeg strikket ferdig en ny spiral-lue i dag, i koksgrått. Skal legge ut bilder etterhvert. Kjenner jeg må finne på noe nytt og kreativt i nær fremtid, det kribler i fingrene, og tankene spinner. Konstant på utkikk etter inspirasjon, så en dag kommer lysten til å ta overhånd!!

Jeg har fått på plass porselenet i det fine nye vitrineskapet mitt også i dag, gleder meg til å vise dere bilder.

Vi har mye besøk i vente fremover. En barndoms-venninne kommer overraskende på besøk førstkommende fredag med sine to små, en som jeg forøvrig ikke har sett enda bortsett fra på bilde. Blir herlig med litt babykos ;) Videre så kommer mamma fra Trondheim på tirsdag og skal være til mandag. Og svigermor kommer fra Island på onsdag, hun blir også til mandag. Begge mødre har en diagnose vi kaller "støv på hjernen", så her er det bare for meg å begynne å vaske og pusse i heimen til alt glitrer som gull!! Hehe, blir veldig kjekt med besøk - og anledningen er min kjære Haukurs bursdag :)

Med ønsker om en fortsatt god onsdagskveld!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...