19. juli 2010

Gangen vår...


...har fått seg et ganske så bra løft i det siste. Gjenstår fremdeles en del finpussing, men jeg skal vise dere litt bilder uansett.

For det er godt med alt som er gjort! ;)

Starter med å vise dere restene av den gamle ytterdøren vår, som var i ganske elendig forfatning, for å si det mildt...har nevnt det tidligere tror jeg, at vi holdt på å bytte dør. Og gjett om jeg er fornøyd med forvandlingen! Aldri før har vi hatt det så varmt nede i første etg. heller, som etter den døra ble bytta - og veggene fikk seg litt isolasjon ;)



Her ser dere det geniale skohylle-prosjektet mitt, som jeg ble veeeldig tilfreds med. For en drøm å kunne oppbevare alle skoene på ett sted, i hyller, oppe på veggen - og ikke slengt rundt overalt.


Må jo ta med et bilde av treet mitt, fra Swedese, som jeg er så glad i. Bestilte ekstra dype stålrør til feste i veggen, så jeg kan benytte det til oppheng på kleshengere også. Har med tid og stunder planer om å male den veggen bak treet grå for å fremheve det litt mer, men tar det når den tid kommer ;)


Nå skal jeg hive meg rundt og montere Wallstickers'en jeg fikk av UMA for litt tid tilbake. Den skal henge i gangen, og jeg gleder meg til å vise dere resultatet i morgen.

Ønsker dere alle en fin og fredelig sommerkveld.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...