13. juli 2010

Vi liker godt å få besøk...


Det var ikke så lett som jeg trodde å komme i gang med bloggingen igjen når internett var på plass. Det er da så mye som skjer, og så mye kjekkere å gjøre andre ting når vi nå har noe som ligner på sommer :))

På fredag kom stefaren vår nedover for å hente bror Ståle og Shira hjem til Trøndelag. Da valgte stesøstra vår, Jorun Anita og kjæresten Ole Anders, også å ta turen til Haugesund for å hilse på. Det ble en veldig kjekk kveld. Startet rolig hjemme med noe godt i glasset og koselig prat, tok videre turen ned til "NB Sørensen" for god mat med drikke, gikk siden inn på Mack-kjelleren hvor Tico underholdte oss med gla'sang til det stengte. Til slutt endte vi opp hjemme i sofaen igjen - hvor vi fortsatte den gode samtalen.

Bra noen gidder å se på fotografen da - takk Buddy :)

Gutta i stigende form

Nervøs for svigerfar Ole Anders??

Søte dere er!!

På Mack'en har de ganske mye morsomt på veggene :))





Avslutningsvis et bilde av meg, Johnny og Ståle rett før de reiste på lørdag.


Veldig kjekt med besøk, og jeg tror faktisk de koste seg såpass at det frister til gjentakelse en gang i august :) Gleder oss allerede.

På lørdag reiste H og jeg til Bømlo på hyttebesøk hos venner. Flotte folk; og nydelig, gammel hytte - med sjel! Men det tar jeg mer om i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...