7. juli 2010

Ny dings


Endelig er internett på plass igjen i heimen, blir litt hemma uten merket jeg. Godt å være tilbake, godt å være ferdig med kjelleren, godt å ha leieboeren på plass, og det fører til at jeg kan mer til stede her på bloggen fremover. Gleder meg til å vise dere bilder av ferdig kjeller, men det tar jeg ikke i kveld.

Nå skal jeg vise dere hva som kom i posten til meg i dag, som abbonementsgave fra Bolig Pluss. Det er så enkelt, og det er så genialt! Produsenten heter Reenberg's, dansk design.




Filla bruker ALLTID å være der den ikke skal når man skal jobbe ved kjøkkenvasken, men nå er den ute av veien :))

I JUST IT!

2 kommentarer:

Lina sa...

Åh, kul dings!!! Jeg suger til meg interiørtips nå før vi skal flytte!! Virkelig snedig greie! :)

Og bra at du har internett igjen!

Anonym sa...

hvorfor ikke:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...