26. juli 2010

Gledelige resultater :)


Som dere ser så har jeg vært inne på malutforming og trykt litt igjen. Burde vært sånn at man kunne teste ut forskjellige ting, for så å godta endringene dersom man ble fornøyd. Men jeg får skylde meg sjøl siden jeg ikke tok forhåndsregler ved å lagre html'en før jeg vimsa rundt innpå der. Stresser ikke med det akkurat nå, for det er så mye kjekkere å være ute enn å sitte inne på PC'en!

Vi var jo som sagt på utstilling på lørdag, og det gikk over all forventning!

Jeg gikk først med Buddy, som ble beste hann-hund med cert.
Så gikk jeg jo med Toya for Marion, siden hun stilte 2 tisper i samme klasse. Dette hadde jeg egentlig vært mest nervøs for, siden hun ikke var min hund. Men det gikk kjempebra, jeg vant med Toya også - flotte jenta - hun ble beste tispe, også med cert.
Dermed måtte Marion ta over selv, for da skulle Buddy og Toya stille mot hverandre som beste tispe og hann-hund, for å avgjøre hvem som var finest. Her vant Toya, som da ble BIR (best i rasen). Og dermed ble buddy BIM (best i motsatt).

Vi kunne aldri drømt om at det skulle gått så bra at våre hunder ble de to beste av alle sammen, og jeg har sommerfugler i magen enda når jeg tenker på det :))

Her er alle sløyfene han fikk. Ikke så mange som gidder å skaffe seg sløyfe for ck når man får cert, men vi syns det er så kjekt at vi skaffer alle vi kan få! Blir sånn med oss nybegynnere ;)


Fikk veldig god kritikk...


På vei hjem dro vi innom og kikka på 3 uker gamle valper, som en av Marions hanner, Sunny, er far til. De var så skjønne, og bitte-bitte-små. S.M.E.L.T. Helt herlig!


Til sist, et skrytebilde for å vise at jeg faktisk har plantet noen blomster i den ene kassen her ute ;) Den andre plantet jeg frø i, som egentlig skulle vært plantet i mai tror jeg, men det har begynt å spire nå - så det kan hende det går bra. Hehe.


Nå er vi klare for Eivindsvatnet, hvor det skal soles mens ungene bader. Kanskje vi  til og med drar med oss en grill og noen pølser også :)

På gjensyn!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...