23. juli 2010

Wallsticker


Ja, jeg vet jeg lovte en oppdatering for dagesvis siden på dette, men tiden strakk rett og slett ikke til. Sånt skjer ganske ofte i min lille verden! Plutselig skulle vi reise på hyttetur, og jeg reiste med litt dårlig samvittighet... men jeg kan fortelle at H, jeg og ungene har hatt kjempefine dager sammen med gode venner, og jeg skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder senere en dag, uten å love noe nærmere spesifikt NÅR det skal skje ;)

Her kommer noen bilder av den flotte wallstickers'en jeg fikk i gave fra UMA for en tid tilbake (skrev litt om UMA i blant annet dette innlegget ). Der står "Gud velsigne vårt hjem", og den er så utrolig dekorativ! Har satt den opp over døra inn til stuen, selv syns jeg det ble svært så fint, og er veldig stolt over den.

Tusen takk til Uma for denne flotte gaven!!




Er den ikke fin vel? :)

Ellers så kjenner jeg at jeg begynne rå få bittelitt nerver nå for morgendagen. Da skal nemlig jeg og Buddy på utstilling, sammen med marion og gjengen hennes. Vi tar ikke dette på blodig alvor, og forventer ikke noe stort, men det er kjekt å være med - og da kommer alltids nervene snikende innpå meg. I tillegg skal jeg stille Toya for Marion, siden hun har 2 tisper i ringen samtidig, og det er vel i grunnen mest skremmende av alt - en annens hunds skjebne ligger i mine hender ;)

Jaja, det går som det går. Men om noen vil krysse fingrene for oss, så blir jeg veldig glad ♥

PS: Som dere ser har jeg enda ikke hatt tid til å fikse og ordne her etter det lille "uhellet" med malutforming, men jeg skal nok ta tak i det også snart, - se om jeg finner ut av det kaoset her :))

1 kommentar:

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Jo, det ble kjempe fint :) Wallstickers er virkelig nyyydelig! :) Det pynter så opp! Har en del jeg også :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...