14. juli 2010

Hyttetur på Bømlo


I dag er det strålende vær i Haugesund by, rett og slett herlig! Så jeg er en kjapp tur innom for å legge ut innlegg om hytta slik jeg lovet, og så skal jeg komme meg ut igjen... Har noen blomster som venter på å bli plantet her ute :)

Men på lørdag, etter familien reiste her i fra, så kjørte vi til Bømlo for å besøke Mary og Morten på hytta. Der var flere på besøk, Eddie & Inger, og mamma'n til Mary: Dorthe + ikke mindre enn 3 hunder som den lille tassen vår kunne leke med :))) Men den hytta, sier jeg bare, er helt fantastisk. Gammel laftet-hytte, de har bevart stilen fra gammelt av, og den er bare så utrolig koselig. Ta en titt på bildene, så skjønner dere hva jeg mener.

KING:

MAX OG "TINGELING":

NOEN BILDER AV DET FLOTTE INTERIØRET:









BUDDY OG MAX:

HER SITTER VI OG KOSER OSS PÅ DEN NYE PLATTINGEN AV SKIFER-HELLER:


OG HER SER DERE DEN HERLIGE HYTTA:

HELT TIL SLUTT, ET MINDRE GUNSTIG (!) BILDE AV EN TEMMELIG SLITEN, MEN LYKKELIG, BUDDY, SOM HAR KOST SEG PÅ HYTTETUR :))

Nå skal jeg springe ut i solen :))
Håper dere har like bra vær som vi har, for dette er helt vidunderlig! I går var vi nede i byen og testa ut den nye indiske restauranten, knallbra mat! Og i kveld skal vi på middag hos venner. Life is good :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det bildet av Buddy var jo bare helt konge! Når det er sagt, setter vi veldig stor pris på dere. Gode venner og flotte mennesker!!

STOOOOR klem fra Morten og Mary

Anonym sa...

Det bildet av Buddy var jo bare helt konge! Når det er sagt, setter vi veldig stor pris på dere. Gode venner og flotte mennesker!!

STOOOOR klem fra Morten og Mary

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Hehe, takk for det. Innerst inne setter vi veldig stor pris på dere også ;) Kos dere videre på hytta, frem til vi reiser til Ungarn.

Det blir stas! :))

Klemmer fra lyckliga gatan <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...