17. juli 2010

Må være litt utendørs, det er jo "sommer"...


Kjenner jeg er litt små-bitter på alle i Norges land som har sydentemperaturer i dag - OG som klager over varmen, for her høljer det ned! Gir ikke helt den store sommer-følelsen. Men-men, får vel bare tenke at vår tid kommer etterhvert?

Så hva passer ikke bedre da, enn et innlegg fyllt med sommer, sol og (ikke minst) BLOMSTER. Kan hende hjelper det både meg og andre med å få igjen litt av "spirit'en" :))

Jeg hadde kjøpt meg noen planter for å "pusse opp" en blomsterpotte som har hengt ute siden i fjor sommer. Resultatet ble så som så; tror kanskje plantene hadde stått for mange dager på betongen her ute, og var litt slappe! ;) Men det ble veldig mye bedre enn utgangspunktet!



Hage har ikke akkurat vært første-pri under oppussing av kjeller kan du si, så rundt huset her er det mildt sagt kaos per nå. Men jeg ble litt inspirert av dette lille prosjektet mitt da, og fant en del blomster som faktisk er veldig fine. Så nå skal du få se skrytebilder, bevis på at her finnes litt blomster inn i mellom alt ugresset.
ER HER BLOMSTER FINNES DET HÅP! ;)




DISSE KARENE LIGGER IKKE PÅ LAT-SIDEN!!



LEKEHYTTA I JUNGELEN OPPI "FENGSELSBAKKEN"

+ ET LITE KNIPS AV HUSET VÅRT MED DET SAMME JEG ER IGANG

Nå, hjalp det??? Jeg sitter i hvert fall igjen med et aldri så lite smil :)

Kanskje kommer solen i morgen...

3 kommentarer:

Henriette sa...

Heheh, bildet av huset må ha vært tatt det ene minuttet vi har hatt opphold idag ;)
Kjempefine hagebilder, synes det ser virkelig så bra ut på plantefronten jeg :) Liker forøvrig denne hyppige bloggingen, Frk Fjellheim :) Lørdagsklem!

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Jeg kan forsikre deg om at disse bildene ikke er tatt i dag, Fru Howden ;) Nå har jeg med viten og vilje zooma meg inn på det vi har å by på. Veldig kjekt at du følger med :)) Klem tebake

Elis@beth sa...

Hei!
Så koselig blogg du har!!
Et lite tips: Det er lettere å kommentere på bloggen til den som har kommentert så vet man at du har kommentert!!!

Giveaway inne hos meg om du vil være med!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...